wtorek, 22 października 2013

Dzień dobry!

Money - Savings
flickr.com


Cześć! Witam na moim blogu, który zamierzam poświęcić tematyce oszczędzania pieniędzy. 

  • Jak zacząć oszczędzanie pieniędzy? 
  • Jak wytrwać w tym postanowieniu? 
  • Jak oszczędzić nie zarabiając milionów? 


Te wszystkie pytania zadawałam sobie całkiem niedawno. Po długich i żmudnych poszukiwaniach w Internecie, trafiłam na fantastyczne strony, które pomogły mi zacząć. Przeczytałam także kilka książek polecanych przez znanych blogerów od oszczędzania i naładowana tą całą energią rozpoczęłam rewolucję w domowym budżecie.


Kto będzie oszczędzał?
Gosia i Piotrek. Prowadzimy dwuosobowe gospodarstwo domowe w jednym z polskich miast. Jesteśmy parą przed 30, która pracując w administracji zarabia przeciętnie. Mimo to mamy plany i marzenia na przyszłość, z których nie chcemy rezygnować, więc musimy o nie zadbać już dziś. Nie jest to nasza pierwsza próba, ale zapowiada się zdecydowanie lepiej niż poprzednie  J

Jak będziemy oszczędzać?
Tego właśnie dowiesz się z kolejnych wpisów. Po kolei będę opisywać nasze etapy oszczędzania, budowania kapitału i inwestycji. Mam nadzieję, że na własnym przykładzie uda mi się pokazać, że każdy może oszczędzać i pozwolić sobie na dużo więcej, kontrolując swoje finanse.


To pierwszy wpis. Niedługo możesz spodziewać się kolejnych – zawierających konkrety na temat naszego oszczędzania. Mam nadzieję, że zainteresuje cię moja przygoda z oszczędzaniem i niebawem tu wrócisz.



Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to koniecznie polub 
A jeśli wolisz to możesz znaleźć 

3 komentarze:

  1. Trafiłam na Twojego bloga zupełnie przypadkiem, ale już zapowiada się ciekawą lekturą na kilka szybkich kaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Był ciekawy, ale został porzucony? Albo zupełnie nic się nie dzieje? BTW, sprawdź logowanie Smartney i możliwość uzyskania więcej niż jednej pożyczki w tym samym czasie. To jedna z niewielu firm, która daje taką możliwość.

    OdpowiedzUsuń