niedziela, 16 października 2016

Miesiąc oszczędzania z Gosia Oszczędza - DZIEŃ 16



Zajmujemy się przede wszystkim redukcją Twoich wydatków. Na początku to kluczowa sprawa, bo pieniądze często przeciekają nam przez palce.

Dlatego dzisiaj zajmij się kolejnym ważnym aspektem. Rachunkami za komunikację.

Potrzebne akcesoria: chęć do zmiany ;-)

Zadanie: Zmieniasz operatora

Przez długi czas płaciłam za telefon ok. 70-80 zł miesięcznie. Niby niewiele, ale oszczędzając 20 zł na każdym rachunku otrzymamy 480 zł w skali całej umowy (2 lata).

Polecam najlepszą ofertę, z której sama obecnie korzystam - NJU Mobile. Sama odkładałam zmianę operatora dość długo i właściwie nie wiem dlaczego. Zmiana zajmuje kilka minut, a przejście do sieci ziemniaka zajmuje chwilę :-) Nie idź za moim przykładem i zmień swój rachunek już teraz.

Teraz płacę ok. 35 zł miesięcznie, czyli oszczędzam kolejne 35 zł. W trakcie dwóch lat daje to 840 zł, czyli połowę wakacji all inclusive na Majorce :-)

Chyba nie muszę dodawać, że kwota, którą zaoszczędzisz trafia od razu na konto oszczędnościowe. To jedyny sposób, żaby te pieniądze nie zniknęły! Zrób polecenie przelewu na kolejne miesiące i patrz jak realizacja Twoich celów rusza z kopyta :-)




Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to koniecznie polub 
A jeśli wolisz to możesz znaleźć 

5 komentarzy:

  1. Też przeszłam do nju po 2 latach drogiego abonamentu w t-mobile i żałuję, że w ogóle dałam się wplątać w jakieś abonamenty... Teraz płacę 2x taniej i bardzo to sobie chwalę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Za 1680 zł all inclusive na Majorce? :) Oj, chyba nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w czerwcu tego roku i zapłaciłam 1560 zł :-) Mogę polecić biuro, gdzie kupowaliśmy last minute :-)

      Usuń
    2. Gosiu po co płacisz 35 zł w ziemniaku jak w Virgin Mobile za 29 zł masz pakiet, którego nie można przejeść? Gdzie tu oszczędność? Dla mnie wciąż Twoje wydatki na telefon są do ścięcia

      Usuń
  3. ja tez mam w Virgin Mobile oferte za 29 zl i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń