wtorek, 11 października 2016

Miesiąc oszczędzania z Gosia Oszczędza - DZIEŃ 11

Dzisiejsze zadanie jest banalnie proste. Po wcześniejszych przygotowaniach tylko realizujesz i wypełniasz poprzednie kroki.

Potrzebne akcesoria: notes, długopis i aparat

Zadanie: Pójdź na zakupy z listą i wystaw niepotrzebne rzeczy na portalu aukcyjnym

Po wczorajszym planowaniu jadłospisu doskonale wiesz czego w tym tygodniu potrzebujesz. Zrób listę wszystkich potrzebnych rzeczy, wykreśl te, które już masz w domu i idź na zakupy.

Zasada jest prosta: nie kupujesz nic czego nie ma na liście :-) W ten sposób nic się nie zepsuje, a portfel zostanie pełniejszy.

Pozostały czas wykorzystaj na zrobienie zdjęć niepotrzebnych Ci rzeczy. Po porządkach w szafach wiesz już czego możesz pozbyć się bez sentymentów. Zrób zdjęcia tym przedmiotom i wystaw ofertę sprzedaży na jakimś serwisie aukcyjnym - ja zazwyczaj korzystam z olx.pl, bo nie pobiera opłat za wystawiane przedmioty :-)

A zarobione w ten sposób pieniądze przelewasz od razu na swoje nowe konto oszczędnościowe :-)





Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to koniecznie polub 
A jeśli wolisz to możesz znaleźć 

12 komentarzy:

  1. Świetne porady Pani Gosiu, ale z jedną rzeczą się nie zgodzę: nie ma sensu wrzucać oszczędzonej kasy na konto oszczędnościowe, bo to nie daje praktycznie żadnych zysków. Lepiej zainwestować tą kasę w jakieś złoto, akcje itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zdania, że są one niezwykle przydatne :)

      Usuń
  2. Dziękuję za Pani porady. Nakłoniła mnie Pani do oszczędzania, dzięki czemu jestem w stanie odłożyć te kilka stówek miesięcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jakiś czas temu wystawiłem na aukcji moje niepotrzebne rzeczy. Zdobyłem dzięki temu prawie 3 tysiące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Your Affiliate Money Printing Machine is ready -

    And making money online using it is as easy as 1 . 2 . 3!

    Here's how it all works...

    STEP 1. Choose affiliate products you want to promote
    STEP 2. Add PUSH BUTTON traffic (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system grow your list and upsell your affiliate products on it's own!

    Are you ready??

    Click here to activate the system

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie jest tak łatwo ze sprzedażą trzeba się też pilnować szczególnie na marketplace facebooka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wytrzymałem niestety tylko dwa tygodnie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę powiedzieć, że Twoje wpisy bardzo mi pomagają w oszczędzaniu. Wielkie dzięki za nie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Twoim wpisom sam zacząłem oszczędzać. Dzięki wielkie za porady!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten blog to bardzo ciekawa inicjatywa, szkoda, że już nie jest prowadzony.

    OdpowiedzUsuń