wtorek, 18 października 2016

Miesiąc oszczędzania z Gosia Oszczędza - DZIEŃ 18

Dajecie jeszcze radę? Mam nadzieję, że wytrwaliście :-) Ale wiedząc, że motywacja spada w okolicach trzeciego tygodnia podzielę się z Wami tabelą, która pomoże prognozować swoje oszczędności. Spadek motywacji? Zobaczcie najpierw gdzie możecie dotrzeć trzymając pieniądze w ryzach :-)

Potrzebne akcesoria: tabela

Zadanie: Przelicz swoje oszczędności

Przygotowałam tabelę, która pomoże Wam zobaczyć co można osiągnąć dzięki systematyczności. Wpiszcie swoje wyniki i obserwujcie wzrost swojej motywacji ;-)

POBIERZ TABELĘ

Uzupełniasz tylko żółte pola - możesz zobaczyć komentarze, które objaśnią co powinieneś wpisać. W niebieskich kolumnach znajdują się formuły, które pokażą Twoje wyniki. Jeśli naruszysz oszczędności wpisz ujemną kwotę.

Używam tej tabeli do planowania swoich oszczędności - polecam. Gdy tylko przyjdzie chwila zwątpienia zajrzyj gdzie jesteś i jak daleko jeszcze do Twojego celu. Gwarantuję, że wzmaga to motywację :-)

Jeśli będziecie potrzebować pomocy - śmiało pytajcie. A teraz pobierajcie i działajcie!




Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to koniecznie polub 
A jeśli wolisz to możesz znaleźć 

546 komentarzy:

  1. Bardzo praktyczna tabela i mega przydatna. W końcu doliczę się na koniec października, ile z oszczędności nam zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za tabelkę, postanowiłam dołączyć ja do swojego pliku z budzetem- fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że mi też uda się zaoszczędzić większą sumę, jeśli nabiorę systematyczności może się to pozytywnie odbić na budżecie domowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna tabelka - ja stosuję podobną :)
    dla zobrazowania przyszłości mam jeszcze jedną - plan na 30 lat, a tam 3 scenariusze :
    - agresywny /maksymalne oszczędności w ciągu pierwszych 10lat + potem kula śnieżna w postaci kumulacji odsetek/
    - systematyczny /oszczędność rozłożone w czasie w miarę po równo + efekt procentu składanego/
    - inwestycyjny /oszczędności połączone z zakupem mieszkań na wynajem/
    wszystkie 3 scenariusze prowadzą do jednego celu 1,5 mln zł :) - takie zobrazowanie co mogę mieć jeśli nie zbłądzę z tych ścieżek

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam a gdzie reszts codziennych wskazówek jak oszczędzać. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh miał być cały miesiąc a wyszło 18 dni i cisza. Cała Gosia... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć a gdzie się podziały dalsze wskazówki co do oszczędzania. Miało być codziennie a jest tylko 18 dni a dzisiaj mamy już 25 dzień. To po co obiecywac że będzie codziennie. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Pani wyżeja ma rację:(. Jak się Pani do czegoś zobowiązuje to trzeba to spełniać. Ludzie czekają co czytają Pani bloga i codziennie tu zaglądają po kolejne porady. Ja to chyba po 5 razy sprawdzam dziennie i jestem mega zawiedziona. Cieszyłam się z tego wyzwania a teraz to już sie zastanawiam czy w ogóle czytać tego bloga albo czekac na jakies opóźnione porady.:(
      Pozdrawiam.
      Wanda

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. A moze Gosia się wreszcie odezwie i napiszę czy warto tu jeszcze zaglądać po porady mamy już 25 dzień a tu nic.Obiecanki cacanki po co było obiecywac codzienne wpisy.A może pomysłu zabrakło.Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwe spostrzeżenia osób powyżej.Chyba trzeba szukać innego bloga o oszczędnosciach.Najgorzej jak ktoś porywa się z motyka słońce.A teraz nie wie co pisać.Żegnam idę szukać bardziej słownych osób i bloga.Asia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Asiu trzeba stąd uciekać i szukać bardziej słownych osób.Od cała Gosia

      Usuń
  10. szkoda iz tak sie stało zdziwiony nie jestem przegladam raz w tygodniu w srody może jakieś nie przewidziane okoliczności bo jeżeli nie to czarna lista blogowa jan kacper

    OdpowiedzUsuń
  11. A zapowiadało się tak dobrze codzienne wpisy przecież październik jest miesiącem oszczędzania i co i klops zabrakło chęci pisania czy pomysłu. Trzeba było nie obiecywac. Dużo ludzi się zawiodło czekało na te wpisy ale się nie doczekało. Pozdrawiam zawiedzieona Marta.Poszukam gdzie indziej porad.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tego typu blogi finansowe które oprócz informacji przekazują kokretne narzędzia. Super przydatna tabelka. Zabieram się za wypełnianie! Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej nie śmiejcie się, a może Gosia ma jakiś problem osobisty i nie może się z nami nim podzielić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Gosia mogłaby chociaż napisać że narazie będzie przerwa w pisaniu.A tak człowiek zagląda na bloga po kilka razy dziennie żeby sprawdzić czy są nowe wpisy.Totalny brak organizacji że strony Gosia obiecuję o tu nic

      Usuń
  14. Moim zdaniem bez sensu obiecywać. Poza tym jak można radzić ludziom w kwestii systematycznego oszczędzania kiedy z systematycznością tak krucho? Bo to nie pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Święta racja gdzie tu systematyczność

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nic nie wiadomo, może to jakaś naprawdę poważna sprawa. Przy nagłym wypadku mało kto myśli o tym, żeby dodać post na stronie. Nie trzeba od razu tak emocjonalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdybyście wy wszyscy, którzy tu piszą, bylibyście tacy słowni, tacy uczciwi, systematyczni i zawsze spełniali wszystkie obietnice, to świat byłby piękny, czyż nie? Kto bez winy, niech rzuci kamień :)
    Ludziska, życie w realu jest o wiele ważniejsze niż blog - mogło stać się 101 różnych rzeczy i dla Gosi blog może być w danej chwili ostatnią rzeczą na liście prirytetów. Poprowadzcie systematycznie bloga przez rok, to pogadamy :) To naprawdę jest trudne, bo realne życie potrafi zaskoczyć...

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację... Nigdy nic nie wiadomo. Mam nadzieję, że nic poważnego się nie stało (choroba, wypadek). Szkoda, że Gosia nas tak często zostawia bez 'słowa', ale fakt real ważniejszy.
    Przepraszam ze tak bardzo naskoczyłam na Ciebie Gosiu wcześniej!:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł i ciekawe wskazówki!
    Zapraszam do mnie na pierwszy post http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle bardzo przydatna i użyteczna dawka wiedzy w zakresie finansów. Z niecierpliwością czekam na kolejne publikacje, ponieważ widzę że pojawiła się dosyć duża przerwa w porównaniu do częstych publikacji, jakie miały miejsce jeszcze do nie dawna na Twoim blogu. Trzymam kciuki była pojawiła się dalsza motywacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oszczędzanie zawsze było trudne i jest naprawdę dla każdego. Kto wytrwa czeka na niego wspaniała nagroda w postaci wolności finansowej, też jestem zwolennikiem oszczędzania i inwestowania.
    pozdrawiam S.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam pytanie. W tym roku rozliczałem pity 2016 za pomocą prostego i intuicyjnego programu pod Windowsa, którego niestety nazwy nie pamiętam. Czy ktoś mógłby mi polecić aplikację? Już wkrótce nowy rok, a niestety mam za obecny okres otrzymam ich trochę więcej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie czekam na jakieś aplikacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dlaczego przestałaś publikować na bieżąco? Czyżby miesiąc oszczędzania nie został sfinalizowany? Szkoda, bo w każdym dniu było sporo wartościowej wiedzy, która pomaga osobom chcącym zacząć oszczędzanie pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosia wróć do blogowania i pierdziel ten miesieczny cykl- normalka, że czasem coś się nie uda... Bardzo fajnie się Ciebie czyta i generalnie pomimo dużej kokurencji w tematyce finansów, to do Ciebie najchętniej się wraca na bloga i motywuje do walki z rozrzutnością. A że bliżej mi z zarobkami do Ciebie niż obecnej gwiazdy oszczedzania i finansów (szacunek dla p. Michała), to tym bardziej miło odwiedzić Twoj blog. Myślę, że zdobędziesz motywacje na dalsze posty i rozwijanie strony. Pozdrawiam, Twój czytelnik.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też czekam na kolejne posty.
    Gosiu, wróć!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawe przedsięwzięcie - tabela przejrzysta i myślę, że jak najbardziej przydatna. Powodzenia w dalszym oszczędzaniu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No i jak tam? Nadal cisza?

    OdpowiedzUsuń
  29. Gosiu, czy wszystko u Ciebie w porządku?

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne rozwiązania z tematu oszczędzania. Tabela bardzo przejrzysta i zrozumiała. Wytrwałość puki co jest, mam nadzieję że tak łatwo nie odpuszczę. Pozdrawiam wytrwałych.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gosia tak do tematyki bloga. Mam fajną wyszukiwarkę kantorów - wybierając odpowiedni można zaoszczędzić ! https://strefawalut.pl/kantory/bialystok

    OdpowiedzUsuń
  32. Gosiu czekamy! Wszystkiego dobrego w nowym roku! Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń
  33. Oszczędzanie to też redukowanie wydatków. Niewiele osób zdaje sobie sprawę ile w skali roku kosztuje utrzymanie konta i karty. Banki pobierają też inne prowizje. Na blogu ZmianaTOIP podpowiadamy jak rozstać się z bankiem, który za mocno nas goli i jak znaleźć lepsze konto bankowe!
    http://www.zmianataryfyiprowizji.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Super sprawa to oszczędzanie :) Po co wydawać na coś czego nie potrzebujemy. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  35. Z oszczędzaniem róznie bywa jak powszechnie wiadomo. Niektórzy nie potrafią albo nie mają potrzeby, żeby to robić. Osobiście uważam, że odkładanie nawet małych sum może zaowocować w przyrost środków w portfelu. Tabelka to ciekawa sprawa ale innym sposobem moze być też po prostu wrzucanie drobnych kwot do skarbonki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy pomysł z tą tabelą. Na pewno okaże się pomocna przy codziennym oszczędzaniu. Bardzo mi się spodobała i chętnie wykorzystam ją w swoim życiu. Wytrwałość też się przyda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Pomysł jak najbardziej genialny. Napewno dzięki niej bardzo można zaoszczędzić. Niestety ja w ostatnim czasie oszczędności musiałam wydać na testy alergiczne. Okazało się, że mam uczulenie na sierść. Dlatego moje oszczędzone pieniądze musiałam wydać, ale dzięki takiej tabelce oszczędziłam na nieplanowane wydatki.

    OdpowiedzUsuń
  38. Cześć
    http://polecaneblogifinansowe.blogspot.com to mini-agregator blogów o szeroko rozumianej tematyce finansowej.
    Dodaj swojego bloga na listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda, że temat umarł... Mam nadzieję, że z Gosią wszystko ok!

    Można też sobie dorobić do oszczędności kilka dolarów, np. na klikaniu w reklamy i wypełnianiu ankiet na Clixsense: http://www.clixsense.com/?9636843

    OdpowiedzUsuń
  40. http://bithub.pl/ranking-kryptowalut-2016/
    Ranking kryptowalut za 2016 rok. Ciekawe zwroty z inwestycji na większości kryptowalut.

    OdpowiedzUsuń
  41. BZ WBK znacznie podniosło opłaty w poprzednim roku i każe sobie płacić m.in. za smsy do zatwierdzania przelewów. Najlepszym rozwiązaniem jest zamknięcie konta! Jak zamknąć konto w BZ WBK!
    http://www.zmianataryfyiprowizji.pl/jak-zamknac-konto-bz-wbk/

    OdpowiedzUsuń
  42. Widzę tutaj dużo komentarzy, które zarzucają autorce bloga niesłowność czy "olewanie tematu". Możliwe, że autorka po prostu ma problemy osobiste, myślę że warto poczekać i nie komentować w tak nieprzyjemny sposób...

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny sposób oszczędzania. Aż sam od dzisiaj zacznę i zobaczę, jakie efekty będą :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gosia już nie oszczędza czy ma przerwę w oszczędzaniu? Szczerze to ceny idą w górę i nie ma już na czym oszczędzać, przynajmniej w moim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  45. No dokładnie. Nie ma jak oszczędzać, bo co się oszczędzi to trzeba wydać, bo kwoty w sklepach rosną. Tak więc jak na moje nie da się zaoszczędzić pieniędzy. Aczkolwiek warto próbować. A wiecie jakie są bezpieczne metody na rozliczenie PIT-38? Jeśli nie wiecie to ja Wam powiem. Mianowicie można sięgnąć porady u doradcy podatkowego lub księgowego. Ale można również samemu wypełnić dzięki programowi, który jest prosty w obsłudze i raz dwa każdy sam wypełni.

    OdpowiedzUsuń
  46. Oszczędzanie jest ważne i potrzebne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Skończyły się pomysły... Zapraszam do mnie. Chodźcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że pomysły były, ale gorzej z chęciami. Każdy kiedyś rezygnuje, bo przestaje to być dla niego takie ciekawe. Mimo wszystko pozdrawiam, na pewno sprawdzę :)

      Usuń
  48. Nigdy nie sądziłem, że można w taki sposób oszczędzać pieniądze. Chętnie spróbuję tej metody z tabelką, bo obecnie mam duży problem, żeby chociaż te kilkadziesiąt złotych odłożyć. Gratuluję świetnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  49. To prawda, oszczędzanie pieniędzy to ciężka sprawa muszę przyznać. No ale wiadomo, że różnie bywa przecież. Jednemu uda się raz dwa uzbierać a innemu nie. Ja miałam sytuacje że oszczędzałam ale do skarbonki. No i powiem Wam, że ktoś mi to ukradł. Sprawą zajął się mój adwokat ze Szczecina. Chyba niedługo się to wyjaśni, ale teraz wiem, że nie należy trzymać pieniędzy w domu.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja oprócz oszczędzania korzystam jeszcze z bankowych promocji. Niewielkim nakładem pracy jestem w stanie wyciągnąć z banków nawet kilkaset złotych miesięcznie. Od razu postanowiłem że wszelkie zaroboione w ten sposób środki będę odkładał na konto oszczędnościowe i mam już na nim ponad 6000 zł! Naprawdę warto korzystać z promocji bankowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Puk puk Gosiu :)
    Gdzie jesteś? Naprawdę świetnie się Ciebie czytało - i chętnie poczytałabym nowe wpisy. Mam nadzieję że u Ciebie wszystko w porządku i tylko nadmiar obowiązków spowodował brak wpisów na blogu

    OdpowiedzUsuń
  52. Przydatna i praktyczna tabela. Oszczędzać pieniądze z głową, to trzeba się nauczyć. Wbrew pozorom mało osób to naprawdę potrafi :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kliku osobom będę musiała chyba przesłać ten wpis :) Przydałby się im taka tabela...

    OdpowiedzUsuń
  54. Tabela została wdrożona w życie i widać już pierwsze efekty, dziękuje raz jeszcze za konkretny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  55. Oszczędzanie jest niestety bardzo trudne, dzięki :]

    OdpowiedzUsuń
  56. Ta tabelka wydaje mi się dobrym narzędziem, bardzo pomocnym, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  57. To już prawie pół roku od ostatniego posta, nie ukrywam że czekam na kolejne wpisy, bardzo przydatne informacje.

    OdpowiedzUsuń
  58. Super pomysł na bloga i oszczędzanie. Życzę dalszych sukcesów :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Masz masę ciekawych pomysłów na oszczędzanie, szkoda tylko, że nie wstawiasz już postów, bo byłoby fajnie poznać kolejne ciekawostki. Pozdrawiam i życzę powrotu na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo ciekawa promocja w Citibanku. Do zdobycia bon na 400 zł do morele.net
    http://www.cardholder.pl/promocje-bankowe/citibank-400-zl-morele-net/

    OdpowiedzUsuń
  61. To prawda, takie pomysły na oszczędzanie mogą przydać się nie jednej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  62. Dzięki za tabelkę - korzystam z niej od dawna. Szkoda, że blog nie jest dalej prowadzony. Cóż - życie. Ja polecam założyć konto oszczednosciowe w innym banku niż nasze konto podstawowe. Dzieki temu jest mniejsza pokusa, żeby pożyczac sobie raz odłożone środki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Smutne jest to, że ludzie wkładają wiele pracy, żeby stworzyć bloga, a później tak z dnia na dzień porzucają pisanie :/

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetna tabela. Mam zamiar zacząć oszczędzać i bardziej kontrolować swoje wydatki więc bardzo mi się przyda. Mam nadzieję, że wytrwam jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Tabela bardzo mi się przydała. Gosiu pisz częściej na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny blog. Pomysł z tabelką bardzo mi się podoba. Warto ją prowadzić i na bieżąco kontrolować swoje wydatki :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ciekawy sposób na kontrolowanie swoich wydatków. Na pewno dzięki takim metodom nasza motywacja rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Muszę przetestować tą tabelę. Mam nadzieję, że pomoże mi w kontrolowaniu swoich wydatków. Na pewno jest to bardzo pomocne w oszczędzaniu.

    OdpowiedzUsuń
  69. Moim zdaniem jeśli ktoś sam nie wykaże chęci oszczędzania i nie ma silnej woli to żadne tabelki mu w tym nie pomogą.

    OdpowiedzUsuń
  70. Moim zdaniem jeśli ktoś chce oszczędzać, to będzie oszczędzać. To wszystko zależy od mentalności. Chociaż fajnie, że ktoś pokazuje, w których miejscach można oszczędzić.

    OdpowiedzUsuń
  71. Dzięki za tabelę muszę ją zastosować. Może to mi pomoże lepiej zorganizować swoje oszczędności.

    OdpowiedzUsuń
  72. To prawda, ta tabela jest naprawde super.

    OdpowiedzUsuń
  73. Ranking kryptowalut kwiecień 2017
    http://bithub.pl/analizy/ranking-kryptowalut-kwiecien-2017/

    OdpowiedzUsuń
  74. Ciekawe spojrzenie na oszczędzanie, chociaż dość radykalne. Jedni wolą iść drogą rewolucji, inni ewolucji.

    http://respectyourmoney.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  75. Przydatna tabela , zobaczymy ile uda Mi się oszczędzić :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Oszczędzać trzeba umieć, niektórzy oszczędzają a tak naprawdę wydają więcej niż zazwyczaj.

    OdpowiedzUsuń
  77. Szkoda, że dopiero teraz znalazłem Twój blog bo przyda mi się trochę oszczędzić...

    OdpowiedzUsuń
  78. Tabelka może być bardzo przydatna, ale za dużo to nią nie osiągniemy. Szczerze mówiąc wolę rozwijać się w kierunku zdobywania większych kompetencji zawodowych i po prostu dostać lepszą pracę za lepszą kasę.

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetna rzecz, że tak dzielisz się wiedzą. Rób tak dalej, bo robisz to świetnie! Mieszkanie

    OdpowiedzUsuń
  80. Witajcie, jestem mieszkanką Łodzi.Rok temu zakupiliśmy mieszkanie w Łodzi.Chcielibyśmy założyć sobie telewizję cyfrową oczywiście możliwie w jak najoszczędniejszej ofercie.Przeglądając strony znaleźliśmy https://toya.net.pl/telewizja
    Wydaje się oferta jest interesująca.Chcielibyśmy się doradzić czy może macie jakiejś opinie na ten temat lub inne propozycje.Jest to dla nas trudny czas, ponieważ płacimy spory kredyt i każdy grosz się dla nas liczy.Więc staramy się oszczędzać jak się tylko da.Widzę,że na tym blogu temat oszczędzania jest bardzo ważny więc liczę,że i my coś zaoszczędzimy.Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.

    OdpowiedzUsuń
  81. Rodzinne oszczędzanie to nie taka łatwa sprawa, wiem po swojej rodzinie, zawsze na coś trzeba wydać :) Z żoną postanowiliśmy na poważnie zacząć odkładać dzięki twojemu blogowi.

    OdpowiedzUsuń
  82. Według mnie tabela może i jest pomocna bo widzimy ile dokładnie zaoszczędziliśmy ale bez silnej woli oraz samozaparcia nic nie zdziałamy. Oszczędzanie na pewno jest trudniejsze jeśli ma się rodzine bo wiadomo, że wtedy wydatki są większe i pojawiają się na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  83. świetne materiały, mam nadzieję że troszkę pomogą mi opanować mój bałagan w budżecie

    OdpowiedzUsuń
  84. podziwiam takich ludzi, którzy potrafią skrupulatnie wszystko przeliczyć..ja jestem chyba za bardzo rozrzutna i dlatego tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Osobiście nigdy nie próbowałem oszczędzania z tabelką ale myślę, że to fajny pomysł. Również mam nadzieję, że w końcu się zmotywuję i zabiorę się za swoje finanse

    OdpowiedzUsuń
  86. Marku a ja próbowałem oszczędzać z tabelką i kompletnie mi to nie szło. Po prostu zacząłem baczniej przyglądać się wydatkom i rozsądniej wydawać kasę i udawało się zaoszczędzić sporo kasy :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja stosuję system kopertowy - wkładam do koperty tyle, ile potrzebuję na jedzenie i tak dalej, reszta leży na koncie. Udaje mi się w ten sposób sporo oszczędzić.

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja od tego miesiąca spróbuję z tabelką, zobaczymy jak wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  89. Nie miałam styczności do tej pory z taką tabelką ale chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  90. W moim przypadku postanowiłem przeanalizować wszystkie wydatki, które nazywam subskrypcyjnymi, automatycznie odciąganymi z konta. Dla przykładu były to takie rzeczy jak abonamenty za programy czy karta kredytowa na oświadczenie. Okazało się, że między innymi zmieniłem bank, wyrobiłem nowe karty, wiele oprogramowania zmieniłem na darmowe.

    OdpowiedzUsuń
  91. Fajny blog, szkoda że się "zawiesił"...

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja nie potrafię oszczędzać...

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja muszę zacząć trochę w tym roku oszczędzać, żeby móc zacząć się budować. Mam nadzieję, że pójdzie mi to w miarę dobrze i wszystko się uda. Dobrze wiedzieć, że zawsze można wejść na tego bloga i dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  94. Szkoda, że nie została ta akcja oszczędzania zakończona i podsumowana. Oszczędzanie jest nam potrzebne, mając coś na czarną godzinę jesteśmy spokojniejsi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawyk oszczędzania to trzeba w sobie wyrobić i stosować codziennie, ja muszę tego pilnować bo dziecko w drodze :)

      Usuń
  95. Świetna seria. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  96. Dopisałem swoje darmowe chwilówki do budżetu domowego. od razu wygląda lepiej a i darmowa gotówka znacznie ułatwi życie. Oszczędzanie do usranej śmierci nie ma sensu. Trzeba żyć dziś tym co jest i nie żałować sobie odrobiny przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  97. Szkoda że już nie piszesz. To był wartościowy blog.

    OdpowiedzUsuń
  98. Czy te wpisy będą kontynuowane?

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja właśnie rozpoczynam swoją drogę z oszczędzaniem i bardzo dziękuję Ci za te rady :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Oszczędzania powinno się już uczyć od przedszkola, to ważna umiejętność którą przydaje się przez całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  101. Zdecydowanie warto jest oszczędzać. Głównie dla własnego komfortu psychizcznego W życiu zdarzają się bardzo różne sytuacje. Choroba, utrata pracy Oszczędności stanowią wtedy miękka poduszkę przy ciężkim upadku.
    Niestety patrzę sie na niektórych moich znajomych i wielu z nich żyje za to co zarabia.

    OdpowiedzUsuń
  102. inna sprawa, że to właśnie komfort psychiczny pomaga oszczędzać.

    OdpowiedzUsuń
  103. Cieszę się, że trafiłam na twojego bloga. Bardzo pożyteczne informacje i porady :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Super seria ;) wiele praktycznych informacji, nic tylko wdrażać je powoli u siebie

    OdpowiedzUsuń
  105. Oszczędzanie to jedna z najważniejszych rzeczy w życiu, dobrze że wielu ludzi zdaje sobie z tego sprawę.

    OdpowiedzUsuń
  106. Oszczędzająć można naprawdę wiele zdziałać i spełniać marzenia. Grosz do grosza i można na wiele sobie pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
  107. Bardzo ciekawie się zapowiada następny miesiąc, życzę ci powodzenia w twoich poczynaniach. Zawsze to dobrze poczytać o tym, jak inni oszczędzają i zmieniają swoje życie. Ja ostatnio założyłam firmę i całą księgowość powierzyłam [url]http://jezak.pl/en/services/[/url] - to sprawiło, że zaczęłam interesować się optymalizacją kosztów. Twój blog jest dla mnie inspiracją.

    OdpowiedzUsuń
  108. Na szczęście należę do oszczędnych osób. Nie ma problemów z oszczędzaniem.

    OdpowiedzUsuń
  109. U mnie oszczędzanie kończy się na czwartym dniu kiedy zaczynam mieć ochotę na nowe buty haha :D

    OdpowiedzUsuń
  110. A co sądzicie o oszczędzaniu przez bezrobotnych, da się ?

    OdpowiedzUsuń
  111. 18 miesięcy oszczędzania, wow! ja się poddałam po 4 miesiącach :(

    OdpowiedzUsuń
  112. ja z każdego dochodu przelewam 15% na konto oszczędnościowe :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Do you need free Twitter Re-tweets?
    Did you know you can get them ON AUTO-PILOT & TOTALLY FOR FREE by using Like 4 Like?

    OdpowiedzUsuń
  114. Każdy powinien miec jakies odłożone pieniądze. Ja również staram się odkładać z każdej wypłaty.

    OdpowiedzUsuń
  115. Super pomysły na oszczędzanie!

    OdpowiedzUsuń
  116. Polacy niestety mają tendencję do pożyczania, a nie oszczędzania... cóż, miejmy nadzieję że kiedyś się to zmienie.

    OdpowiedzUsuń
  117. To prawda , wolą pożyczyć niż z=coś zaoszczędzić.

    OdpowiedzUsuń
  118. Ja osobiście wole zaoszczędzić niż pożyczać. Ale nie każdy ma takie podejście.

    OdpowiedzUsuń
  119. Oszczędzanie to według mnie też lepsza opcja od pożyczek.

    OdpowiedzUsuń
  120. A jak to jest z tym oszczędzaniem, da się łatwo oszczędzić ?

    OdpowiedzUsuń
  121. @Marina łatwo, całkiem łatwo tylko trzeba chcieć :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Super pomysł z tabelą, tylko trzeba się jeszcze umieć przy tym całym oszczędzaniu trzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  123. ja próbuję oszczędzać ale ciągle psuje mi się coś w domu i kasa ucieka :(

    OdpowiedzUsuń
  124. Oszczędzanie wcale nie jest takie trudne. Trzeba tylko chcieć.

    OdpowiedzUsuń
  125. Jeśli poszukujesz odpowiedniego mieszkania to osobiście polecam zerknąć tutaj: mieszkania wrocław deweloperzy - to naprawdę solidna marka. Jak już dostałeś pieniądze to nie ma na co czekać, teraz pora je dobrze zainwestować!

    OdpowiedzUsuń
  126. Muszę przyznać, że oczędzanie niestety nie jest moją mocną stroną, ale myślę, że dzięki Twoim wskazówkom to ma szansę się zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Udało mi się ! To Twoje oszczędzanie naprawdę działa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Oszczędzanie nie jest łatwe, szczególnie gdy promocje kuszą w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  129. Gosiu, udało mi się, dziękuję bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  130. Fajne te sposoby na oszczędzanie! Od następnego miesiąca na pewno kilka z nich wdrożę w życie! Ciekawe jakie będą z tego efekty:D

    OdpowiedzUsuń
  131. Bardzo fajne patenty na oszczędzanie. Pewnie z niektórych skorzystam. Super, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  132. Ten wpis zmusił mnie do zastanowienia nad własnym oszczędzaniem. Będę musiał głębiej nad tym pomysleć.

    OdpowiedzUsuń
  133. No ja również zacząłem oszczędzać.

    OdpowiedzUsuń
  134. Muszę przyznać, że u mnie to działa tak, że muszę mieć kryzys żeby zacząć działać. Dopóki wszystko idzie zgodnie z planem to nie za bardzo jestem w stanie się zmobilizować. Dopiero jak coś jest nie tak to wypisuję rozwiązania i plusy. Ostatnio na przykład miałam kryzys w firmie i zastanawiałam się co zrobić żeby poprawić kondycję . Po długich walkach ze sobą doszłam do wniosku, że najlepszym pomysłem będzie wdrożenie nowego oprogramowania dynamics 365 for operations i rzeczywiście przynosi to już efekty. Ale niestety musiało dojść do punktu kryzysowego.

    OdpowiedzUsuń
  135. Minął rok od publikacji ostatniego wpisu na Twoim blogu... Gosiu, gdzie jesteś? Wszystko OK? Ślę ciepłe pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  136. Muszę w końcu wdrożyć w życie, bardzo przydatny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Jeszcze nie zaczęłam, ale z Twoją pomocą będzie na pewno łatwiej. Blog wrzucam do moich zakładek, będę zaglądać częściej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  138. Naprawdę dziękuję Ci za to, że zdecydowałaś się na założenie tego bloga - motywujesz wielu ludzi. Uwierz, że dzięki Tobie udało mi się wiele zaoszczędzić. Twój blog inspiruje mnie do działania - kto wie, może kiedyś z pomocą moich oszczędności uda mi się sfinansować budowę domu lub zakup mieszkania? Naprawdę chciałbym tego dokonać - trzymaj za mnie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  139. Taka seria o domowym oszczędzaniu jest bardzo fajnym pomysłem, szkoda tylko, że nie jest kontynuowana.

    OdpowiedzUsuń
  140. To dopiero miesiąc, a co to będzie za rok :) !

    OdpowiedzUsuń
  141. To mi pomoże lepiej zorganizować moje oszczędności, dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  142. Bardzo przydatny i motywujący artykuł. Sama mam zamiar robić tego typu podsumowania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  143. Muszę w końcu wdrożyć to w życie, bardzo przydatny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Już ponad rok czasu bez nowego wpisu :/

    OdpowiedzUsuń
  145. Może w końcu mi się uda coś zaoszczędzić :p

    OdpowiedzUsuń
  146. Uwielbiam Twojego bloga! Ja muszę się pochwalić, bo udało mi się w tym roku zaoszczędzić tyle pieniędzy w firmie, że tera mogę je zainwestować w porządną reklamę! Postanowiłam poprosić o ofertę firmę zajmującą się SEO. Podobno jedną z lepszych na rynku jest Fox Strategy , więc postanowiłam nie oszczędzać na tej usłudze i zainwestować! :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Oszczędzanie jest super! :D

    OdpowiedzUsuń
  148. Ja też jestem fanem oszczedzania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Hej, Gosiu czy oszczedzasz nadal?

    OdpowiedzUsuń
  150. Fajnie się to czyta, szkoda że już nie kontynuujesz.

    OdpowiedzUsuń
  151. Mi tam się podoba, strasznie słabo że nie kontynuuje...

    OdpowiedzUsuń
  152. Niestety ja i oszczędzanie to dwie sprzeczne rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  153. ja oszczędzam 20% z każdej wypłaty :D

    OdpowiedzUsuń
  154. ja za mało zarabiam żeby oszczędzać :(

    OdpowiedzUsuń
  155. a czy takie oszczędzanie szybko przyniesie efekt?

    OdpowiedzUsuń
  156. Im szybciej Jolu zaczniesz oszczędzać to tym szybciej zauważysz efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  157. Dokładnie, tutaj tempo działa, oszczędzaj na ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Ja to jestem rozrzutna i nie umiem oszczędzać :(

    OdpowiedzUsuń
  159. Oszczędzanie przed świętami jest bardzo trudne, sklepy kuszą niesamowicie :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  160. Przed świętami to jest to niemożliwe. Przecież wszystko kusi.

    OdpowiedzUsuń
  161. Myśle, że z czasem każdy się nauczy oszczędzania. Nie ma nic od razu.

    OdpowiedzUsuń
  162. Ja nie potrafię kompletnie oszczędzać, nigdy mi to nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  163. Świetny blog, wskazówki cenne, tylko je wdrożyć w życie :)

    OdpowiedzUsuń
  164. Świetny blog. Bardzo lubię przeglądać blogi tego typu. Jestem pod wrażeniem. Będę tutaj częsciej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  165. Bardzo inspirujący wpis. Na pewno będę częsciej tutaj zaglądać w poszukiwaniu inpsiracji. Uwielbiam takie stronki.

    OdpowiedzUsuń
  166. Nie wiem czy potrafię oszczędzać haha

    OdpowiedzUsuń
  167. Ja też oszczedzam z Gosią :)

    OdpowiedzUsuń
  168. Ja zawsze z wypłaty odkładam 100 złotych :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Ja sobie założyłam konto oszczędnościowe :)

    OdpowiedzUsuń
  170. A ja przysłowiowo odkładam sobie do skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
  171. Świetny blog. Bardzo inspirujące artykuły. Na pewno będę tutaj częściej zaglądać. Nie mogę się doczekać kolejnych wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  172. Bardzo inspirujący wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  173. Dla mnie również Gosia jest inspiracją ;)

    OdpowiedzUsuń
  174. Cały blog to jedna wielka inspiracja. Muszę przyznać, że dzięki Tobie sporo osiągnąłem.

    OdpowiedzUsuń
  175. Mi trudno oszczędzać, ale nowy miesiąc się zaczął więc czemu by nie spróbować, po raz setny :p

    OdpowiedzUsuń
  176. Super rady, dzięki temu prościej mi się oszczędza :)

    OdpowiedzUsuń
  177. Czytam Twojego bloga od roku i od tego czasu, dzięki Twoim poradom oszczędzanie jest o wiele prostsze. Czekam na kolejne wpisy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń